|
|
|
|
 |

Marka more for less
to przede wszystkim zabawa słowem. Elokwentne, choć
niepokorne treści, estetycznie wyrażone w sposób graficzny. Wyniki
poszukiwań zamykane są w formie stymulujących i przyjemnych wizualnie
projektów. Koncepty te w lekki, acz zadziorny sposób nawiązują do przekazu
danego wzoru.
Przeważającym źródłem inspiracji jest uniwersalna i stymulująca tematyka
relacji damsko-męskich, przedstawiana w eleganckiej formie treściowej.
Kontekst ten kreowany jest tak, aby mógł być wychwycony od razu przez
obserwatora. Jeśli nawet obserwator nie wychwyci przekazu ukrytego w
projekcie, to przynajmniej zobaczy wrażeniową, niecodzienną formę samego
konceptu graficznego. Dlatego projekty są tak unikalne, aby działały
wielopoziomowo.

more for less
jest marką designerską. I choć wzory sprzedają się w ilościach większych,
niż jedna sztuka, to ich jakość konceptualna jest głównym kryterium oceny.
Projekty, którymi ozdobione są koszulki, mają dzięki temu swoją tożsamość.
Wyrazistość przekazu zawartego w grafice i treściach nadaje całości
wyjątkowego charakteru. Dzięki temu koszulka przestaje być anonimowa i
nijaka.
Wyróżnieniem marki jest
też dominacja białych koszulek używanych do nadruków. Biała powierzchnia
jest o wiele trudniejszym polem do popisu w fazie projektowania, niż
czerń. Dlatego też w sukcesie, widzianym przez pryzmat większego wyzwania
projektowego, tkwi pełniejszy potencjał zadowolenia. Śmiało można więc
podsumować, że "białe jest piękne"
:-)
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
Walentynki /
Valentine's Day / t-shirts, koszulki, nadruki |
|